Voronezh Marketing Forum 2019
Voronezh Marriott Hotel
March 25, 2019.
VORONEZH MARKETING FORUM was dedicated to sales and marketing in Voronezh. The key topics of the forum were: Sales scaling, YouTube as a source of traffic, Loyalty programs for the new generation, Marketing trends 2019, Sales and marketing systems, Cross marketing, Marketing tools from around the world
In total, there were 10 hours of useful information and answers to all questions of interest to participants.
scroll down
Voronezh Marriott Hotel 25 марта 2019
Мероприятие VORONEZH MARKETING FORUM было посвящено продажам и маркетингу в Воронеже. Ключевыми темами форума стали: Масштабирование продаж, YouTube как источник трафика, Программы лояльности нового поколения, Тренды маркетинга 2019, Системы продаж и маркетинга, Кросс-маркетинг, Маркетинговые инструменты со всего мира
В общей сложности было 10 часов полезной информации и ответов на все интересующие участников вопросы.
Voronezh Marketing Forum 2018
Voronezh Marketing Forum Forum was held on March 25, 2019, with the best speakers — among them top managers of famous Russian and international companies such as Gett Taxi or Dodo Pizza and well-known Russian sales and marketing specialists, such as Vladislav Bermuda, expert number 1 in Russia in #crossmarketing instagram.com/vlad.bermuda, or Boris Zhalilo, one of the strongest business speakers in sales in Russia (solutions2b.com).
Воронежский Маркетинг Форум 2019
*25 марта 2019 года в Воронеже состоялся Маркетинг Форум с лучшими спикерами — среди них топ-менеджеры известных российских и международных компаний, таких как Gett такси или Додо Пицца и известные российские специалисты по продажам и маркетингу, например Владислав Бермуда, эксперт номер 1 в России по кросс маркетингу, или Борис Жалило, один из сильнейших бизнес спикеров по продажам в России Бизнес-Школа Бориса Жалило.
The conference participants learned about marketing tools that will be relevant this year, about where to get traffic in the regions, about #Instagram without a budget, about how to build the relationship between the sales department and the marketing department and what are its growth points, about services increase the conversion of your site, loyalty programs and much more.
*Участники конференции узнали о маркетинг инструментах, которые будут актуальны в этом году, о том где брать трафик в регионах, об Instagram без бюджета, о том как правильно выстраивать связь между отделом продаж и отделом маркетинга и о том какие у нее точки роста, о сервисах увеличивающих конверсию вашего сайта, о программах лояльности и о многом другом.
In addition to new relevant information shared by the speakers of the Voronezh Marketing Forum, the participants met with entrepreneurs and marketers not only from Voronezh and got a lot of useful contacts, found new friends (and someone met old ones;) and partners!
*Помимо новой актуальной информации, которыми поделились спикеры Voronezh Marketing Forum, участники познакомились с предпринимателями и маркетологами не только из Воронежа и получили массу полезных контактов, нашли новых друзей (а кто-то встретил старых;) и партнеров!
Only real marketing practices that solve similar tasks on a daily basis. The forum organizers Voronezh Marketing Forum | 25 марта also shared 18 books that would be useful for marketers and entrepreneurs!
*Только настоящие практики маркетинга, которые ежедневно решают схожие с вами задачи. Также организаторы форума поделились 18 книгами, которые будет полезны маркетологам и предпринимателям!
Among other speakers:
• Alexey Voronin — IT entrepreneur, founder of LifePay;
• Vladimir Marinovich — the founder of the “Up” business school;
• Alexey Molchanov — founder of Envybox;
• Ekaterina Landyreva — Marketing Team Lead in Europe at Dodo Pizza;
• Mikhail Gribov — the founder of the first educational project on networking in the CIS — NetworkKing;• Vitaly Alexandrov — founder of Out of Cloud CRM Marketing Agency.
Среди спикеров также были:
• Алексей Воронин – IT-предприниматель, основатель LifePay;
• Владимир Маринович – основатель бизнес-школы «Вверх»;
• Алексей Молчанов – основатель компании Envybox;
• Екатерина Ландырева – Marketing Team Lead in Europe в «Додо Пицце»;
• Михаил Грибов – основатель первого образовательного проекта по нетворкингу в СНГ NetworkKing;
• Виталий Александров – основатель агентства CRM-маркетинга Out of Cloud.