Anton Berserk and Vlad Bermuda+ – Voronezh Marketing Forum
Voronezh Marketing Forum 2021 – 18 March 2021
18 марта, Сити-парк «Град» – VORONEZH MARKETING FORUM 2021
10 часов лекций от топовых спикеров страны, кейсы которых — МТС, KFC, TOYOTA и другие крупные представители рынка. Очень редко проходят форумы подобного масштаба (особенно в последнее время) и нужно ловить шанс. Новые знакомства, партнёры, решение твоих бизнес проблем и актуальные знания в маркетинге и продажах.
И кстати, среди спикеров блогер с многомиллионой аудиторией @reira_reira_official_
Анна Протасова – блогер, 5 млн подписчиков в Instagram, трендсеттер, продюсер
Владислав Бермуда – ведущий эксперт по кросс-маркетингу в России;
Никита Прохоров – бизнес-тренер, руководитель Reputation Lab, интернет-технолог;
Эдуард Чечерин – директор по маркетингу Black Star Burger;
Максим Белоусов – эксперт в области digital,стратегического и комплексного маркетинга;
Дмитрий Банчуков – основатель SMM агентства 5 СATS;
Богдан Евтушенко – автор телеграм канала «Секреты ТикТока», владелец биржи рекламы TikTokby.ru.
Ключевые темы:
Креативный контент
Бизнес-позиционирование в TikTok
Тренды digital-маркетинга 2021
Продающий SMM
Автоматизация воронки продаж
Инструменты влияния на клиентов
Кейсы федеральных компаний
Максимальная концентрация практической информации и полезных знакомств!
Регистрация на мероприятие по ссылке: https://vrnconf.ru/
On March 18, VORONEZH MARKETING FORUM will be held in the City-Park “Grad”
10 hours of lectures from the country’s top speakers, whose cases are MTS, KFC, TOYOTA and other major market representatives. Forums of this scale are very rare (especially recently) and you need to grasp the opportunity. New acquaintances, partners, solving your business problems and current knowledge in marketing and sales – that’s what businesses need.
By the way, among the speakers is a blogger with a multimillion audience @reira_reira_official_
Anna Protasova – blogger, 5 million Instagram subscribers, trendsetter, producer
Vladislav Bermuda – leading cross-marketing expert in Russia;
Nikita Prokhorov – business coach, head of Reputation Lab, internet technologist;
Eduard Checherin – Marketing Director for Black Star Burger;
Maxim Belousov – an expert in digital, strategic and integrated marketing;
Dmitry Banchukov – founder of 5 СATS SMM agency;
Bogdan Yevtushenko – the author of the telegrams of the TikTok Secrets channel, the owner of the TikTokby.ru advertising exchange.
Key Voronezh Marketing Forum 2021 Topics:
Creative content
Business positioning on TikTok
Digital Marketing Trends 2021
Selling SMM
Sales funnel automation
Customer Influence Tools
Cases of federal companies
A maximum concentration of practical information and useful acquaintances!
Registration for the event by the link: https://vrnconf.ru/
2020 Marketing Forum review// Обзор Маркетинг Форума 2020 года:
Anton Berserk – the shark in sales
Антон Берсерк – акула продаж
Denis Gaiun (EnglishMag team) interviewed Anton Berserk (vrnconf 2020) and found out how everyone can improve their business solutions.
Денис Гайун (команда EnglishMag) взял интервью у Антона Берсерка и выяснил, как каждый может улучшить бизнес-решения.
Воронеж 2020
Denis Gaiun: Anton, could you please point out the main idea you wanted to deliver for those who missed Voronezh Marketing Forum 2020?
Anton Berserk: I am focused only on marketing and my idea is that future without methodology is just a utopia. Otherwise, there is no land for expanding and developing your business. As an individual entrepreneur you can do your job well, but if you want the company to turn into something serious and respectable, then methodology, unfortunately, or fortunately, is a straight key to success.
D.: Could you elaborate on your vision of the ideal sales algorithm?
A.: The point is that every entrepreneur should come up with a strict plan or methodology on: ‘‘How to interact with clients from meeting to profit-making’’? In a best-case scenario, you will reap the fruit of your labour within a few months. There is no success without methodology.
D.: Speaking of manpower, where skilled sellers are sought?
A.: Forget about the labour-market, it doesn’t exist any more. You must take unskilled guys and train them to be best sellers. The problem is that when a new employee comes, company disregard him and he pines away. Employers should set ourselves a task to teach employees, not leave them to the mercy of fate…
Денис Гаюн: Антон, можете для тех, кто не был на Воронежском Маркетинг Форуме-2020, рассказать о главной идее, которую Вы хотели донести?
Антон Берсерк: Я занимаюсь только продажами, и идея такая, что будущее продаж без методологии – утопия. В противном случае ваш бизнес не масштабируется и не развивается. На уровне индивидуального предпринимателя вы можете работать хорошо, но если вы хотите вырасти в солидную серьёзную компанию, то методология, к сожалению, или к счастью, – это ключ к успеху.
Д.: Расскажите подробнее о вашем видении идеального алгоритма продаж.
А.: Суть в том, чтоьбы составить чёткий план или методическое пособие на тему: «Как работать с клиентами с момента знакомства до получения прибыли»? В лучшем случае вы получите первые плоды в течение нескольких месяцев. Успех без методологии невозможен.
Д.: Говоря о трудовой силе, где искать людей с хорошими навыками продаж?
А.: Забудьте про рынок труда, его больше нет. Нужно брать людей с минимальными задатками и из них воспитывать лучших продажников. Проблема в том, что когда приходит новый сотрудник, все сидят лицом к стене, и из-за этого он чахнет. Работодатели должны поставить себе цель учить работников, а не оставлять их на произвол судьбы…
D.: One of today’s speakers Sergei Polonsky told about the online marketing courses. What are you feelings about online education?
– The future is with online, because people have become too lazy to go out and it greatly saves time. Almost every company now uses high techs that allow employees stay in office all the working time. That is why online education is a game changer. For marketing courses I would highly recommend digital agency “Completo” and for selling courses welcome to my project “Sale shark”.
D.: Have you got any marketing goals at the moment?
– I think we should work on a unique sales methodology, because there is no well-defined methodology in our country. I may say that Russians dominate the market for selling, we already consult a specialist from all over the world. My dream is to go on developing our own sales algorithm and so my compatriots after a time they become outstanding specialists
Д.: Один из сегодняшних спикеров Сергей Полонский рассказывал об онлайн-курсах о маркетинге. Что вы думаете об онлайн-образовании?
– Будущее за онлайном, потому что люди стали слишком ленивыми выходить куда-то, к тому же это хорошо экономит время. Почти каждая компания сейчас использует высокие технологии, что позволяет находиться в офисе все рабочее время. Онлайн-образование все меняет. Для маркетинга я бы посоветовал “Completo”, а для продаж добро пожаловать в мой проект “Акула продаж”.
Д.: Какие у вас сейчас цели касаемо продаж?
– Я думаю, нам следует работать над собственной продающей методологией, потому что в нашей стране четкой методологии нет. Я могу сказать, что русские доминируют в сфере продаж, мы уже консультируем специалистов со всего мира. Моя мечта – продолжать развивать наш продающий алгоритм и чтобы мои соотечественники через некоторое время стали выдающимися специалистами.
“Trees clean our air and water, provide shade, and beautify the places we live and work. This designation signifies Voronezh’s commitment to being a healthier, happier city.”
«Воронеж присоединяется к городам всего мира, которые предприняли меры к созданию надежных и здоровых городских лесов», – сказал Дэн Ламбэ, председатель Фонда Дня посадки дерева.
D.: You say that there are chances to sell everything you want to when using prudent policy. Let’s take, for instance, our “EnglishMag”. How can we present it? We already sell our magazine in Moscow, Saint-Petersburg, Yaroslavl, Nizhny Novgorod, Kazan, Kaliningrad and constantly expand the geography of the products supply. The question is how to promote our product successfully?
– Start from what you have now. Take your phone, opt for cold calling and attract new distributors. Or make public presentations, give seminars on topics related to your target audience, go into partnership with other companies, do some networking. I would advise you to follow a simple path.
Д.: Вы говорите, что возможно продать в принципе все что угодно при грамотном подходе. Взять, например, наш журнал “EnglishMag”. Как можно его презентовать? Мы уже распространяем его и в Москве и Петербурге, Ярославле, Нижнем Новгороде, Казани, в Калининграде и постоянно расширяем географию. Вопрос: как продавать наш продукт успешно?
– Начните с того, как вы делаете это сейчас. Берите в руки телефон, делайте “холодные” звонки и ищите новых дистрибьюторов. Либо делайте выставки и семинары, посвященные тематике, которая связана с вашей целевой аудиторией, выступайте как партнер, занимайтесь нетворкингом. Я бы рекомендовал брать простые схемы.
D.: Fine, but how can we convince potential partners to cooperate with us?
– You should explain why the cooperation would be profitable for them: new customers, a chance to gain reputation, emergent development vectors – 3-4 benefits that they will get through the partnership. For instance, you can offer them to get 30% of your income, place an advertisement for their product in your magazine and in this way have a widespread impact on the region. Bartering creates opportunities for a completely new way of promotion as an entity.
Д.: Хорошо, но как убедить потенциального партнера сотрудничать с нами?
– Вы должны показать, почему ваше сотрудничество будет им выгодно: новые клиенты, репутация, новые вектора развития – 3-4 преимущества, которые они получат благодаря вашему сотрудничеству. Например, можете предложить 30% дохода, разместиться в вашем журнале как рекламодатель и таким образом иметь широкое влияние в регионе. Бартер позволяет продвигать вас как совершенно иное юридическое лицо.
Book the tickets for the new Voronezh Marketing Conference 2021
Закажите билеты на новую Воронежскую маркетинговую конференцию 2021 года
18 марта 2021 года – vrnconf.ru
Find out more – https://englishmag.ru/vladislav-bermuda-interview/